طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد نویسی های client side خود در موارد ساده تر از javascript و در موارد پیچیده تر از کتابخانه های jquery و mootools استفاده می نماید. این شرکت در وب سایت های طراحی شده خود اقدام به ایجاد فلش با توجه به جنبه بصری آن می نماید ولی در اجرای قسمت های مختلف سایت به صورت فلش با توجه به معایب آن اصراری ندارد. گروه طراحی دارکوب هاست را به صورت رایگان برای سال اول برای کلیه پکیج های طراحی سایت خود ارائه می نماید که این هاستینگ ها از قویترین سرورهای موجود ارائه می شوند.
http://sitedesign.joomir.com

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

یکی از انواع سایت های خبری، طراحی سایت برای شخصیتها ست. امروزه افراد نامی و مشهور اصولاً از طریق شبکه های اجتماعی مثل  Instagram، Facebook ،  Telegramو Twitter با مخاطبان و دوستدارانشون ارتباط برقرار می کنن اما یکسری از همین افراد در کنار حضور داشتن در این شبکه های اجتماعی به طراحی سایت شخصی هم احساس نیاز می کنن. البته که طراحی سایت شخصی ویژگی هایی رو در اختیار افراد قرار میده که شاید در هیچ کدوم از شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشه مثل انتشار طبقه بندی شده آثار، سخنرانی ها، مقالات و … به شکل دسته بندی و طبقه بندی شده فقط از طریق یک وب سایت قابل دسترسیه.

طراحی این نوع سایت ها برای افرادی مثل پزشکان، وکلا، مهندسان، هنرمندان و یا کلیه افرادی که در حوزه کاریشون تخصص ویژه ای دارن اصولاً انجام میشه. از امکانات موجود در این نوع طراحی میشه به امکان معرفی شخص و تخصص ، معرفی آثار و مقالات علمی و هنری ، دستاورد ها ، فعالیت های اجتماعی ، مشاوره های عمومی و موردی ، گالری تصاویر و … اشاره کرد. علاوه بر موارد بالا امکانات بیشتری را می توان با توجه به زمینه فعالیت فرد برای افزایش پویایی وب سایت در نظر گرفت که برای هر گونه مشاوره می توانید با شماره تلفن های شرکت دارکوب تماس حاصل کنید.

 

 

 

نکاتی که باید در طراحی سایت برای شخصیت ها در نظر گرفت

 

 

1- طراحی قالب خبری

طراحی سایت خبری جزو ساده ترین ها در مقوله طراحی وب سایت است ، این نوع قالب ها به نسبت دیگر وب سایت ها شلوغ تر هستن و مطالب بیشتری رو در خودشون جا میدن. سایت های خبری معمولا به صورت سه ستون و یا چهار ستون طراحی می شوند تا بیشترین مطالب را در آن واحد به کاربر ارائه کنند.

 

2- طراحی سایت به صورت واکنش گرا یا Responsive

این نوع از طراحی برای سازگار سازی وب سایت با موبایل یا تبلت استفاده میشه ، این موضوع هم به رتبه سایت شما در موتور های جستجو از جمله گوگل کمک می کنه هم به اینکه کاربران موبایلی خودتون رو از دست ندید. در کل بهتره که هر نوع وب سایتی دارید به صورت ریسپانسیو طراحی بشه.

 

3- صفحه آغازین

برای اینکه کاربر متوجه بشه که به چه سایتی وارد شده باید در صفحه اول وب سایت ، یک توضیح و معرفی نامه برای شخصیت مورد نظر نوشته شده باشه. برای شخصیت های خیلی معروف مثل رییس جمهور یا یک هنرمند توضیح کوتاه و مختصر کافیه اما برای یک شخصیت نوپا بیوگرافی بیشتری لازمه.

 

4- بخش اخبار

در این بخش باید اخباری از فعالیت های شخصی یا در رابطه با حیطه کاری شخصیت مورد نظر نوشته بشه.

 

5- بخش وبلاگ

این بخش برای نمایش آثار، تالیفات، سخنرانی ها و … استفاده میشه. اگر شخصیت مورد نظر یک سیاستمدار باشه، بیانیه های سیاسی اش و اگر شاعر یا نویسنده باشه، مجموعه اشعار یا داستان های کوتاه و کتابهاشون می تونه در این بخش گنجونده بشه.

 

6- بخش تصاویر

در بخش تصاویر یا گالری می تونیم بخشی از آثار مربوطه یا عکس هایی که تخصص و زمینه کاری شخص را نشون میده به صورت اسلاید یا هر شکل دیگه ای قرار بدیم.

 

7- بخش ویدئو

این بخش هم مثل بخش تصاویر امکان قرار دادن ویدئو ها از جمله ویدئو های سخنرانی ها یا تیزرها و موزیک ویدئو های مربوطه رو می تونیم قرار بدیم.

 

8- بخش صوتی

می تونیم موزیک در این قسمت داشته باشیم یا فایل های صوتی مرتبط با حیطه کاری مثل سخنرانی ها و …

سورس:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir

طراحی سایت برای شخصیت ها

  • علی بالوی پور
  • ۰
  • ۰

وقت طراحی احساسی است
آدما به محض اینکه اسم طراحی احساسی میاد، یاد صورتکهای گریون و عصبانی میفتن. شما هم اینطوری هستید؟ اما نگران نباشید، اینجا منظورمون این نیست. تو این پست میخواهیم براتون توضیح بدیم که چطور طراحی احساسی میتونه سایتتونو بهبود ببخشه.

 

  • یکم از پس زمینه همه رو سر ذوق میاره

یه کار اشتباهی که خیلی از سایتها مرتکب میشن، اینه که طراح ها و توسعه دهنده ها هنوز فکر میکنن اینترنت برای همون کارهای قدیمی کاربرد داره، نه بیشتر. چون توسعه دهنده های اول html رو ساختن، دائما داشتن تجربه میکردن که چه کارهایی میشه با این فناوری تازه انجام داد.
متاسفانه دیگه کسی نه به طراحی های خلاقانه فکر کرد و نه به کاربرهای نهایی. تنها کسایی که از همون اول از سایتها استفاده میکردند، توسعه دهنده ها بودند. همه چی مثل یه رقابت شده بود که میخواستن ببینن کی میتونه سریعتر داده ها رو رد و بدل کنه، جالبترین چیزها رو بسازه و سایت های محبوبتر توسعه بده. هر چی اینترنت همه گیرتر شد، مردم دیگه هم به استفاده از اینترنت رو آوردن و برای چیزهایی که استفاده عمومی دارن، مثل جهتیابی و مدل لینکها، قوانین جدید وضع شد. 
اما حالا همه چی عوض شده. ما همه کاری روی وب انجام میدیم و همه ازش استفاده میکنن. مردمی که هیچ وقت اسم html رو نشنیده بودند، یا حتی از کامپیوتر هم شاید استفاده نکرده بودند، حالا دارن برای بیشترِ کارهای روزانشون از وب استفاده میکنن. پس به جای ساخت سایتهایی که با سایتهای دیگه صحبت میکنن، یا سایتهایی که با مردم آشنا به سایتها صحبت میکنن، باید شروع کنیم سایتهایی بسازیم که از زندگی واقعی و با مردم عادی صحبت میکنن.

  • بهتره مشتری از نظر احساسی تو چه وضعیتی باشه؟

جواب واضحه، خوشحال و راضی! از دید روانشناسی، آدما وقتی شادن بهتر میتونن تمرکز کنن و اشتباههای کوچیک رو ببخشن، احتمال اینکه تو بحث ها شرکت کنن و اقدامهایی که ازشون خواسته میشه رو کامل انجام بدن بیشتره. آدمای شاد، کاربرهای خیلی خوبی میشن.

  • چطور میتونیم از این وضعیت تو طراحی سایت های تجاری به نفع کسب و کار بهره ببریم؟

موقع ساخت یه سایت جدید یا بهبود سایت موجود باید اولین هدفمون شناسایی فرصتهای بهبود سطح شادی مشتریها باشه.
خودتونو بذارید جای مشتری؛ مشتریهای شما وقتی به مشکل برمیخورن بهتون مراجعه میکنن؟ میخوان شما آرومشون کنید؟ به جز خدماتی که میتونید بهشون ارائه بدید، مشتریهاتون به عنوان یه انسان از شما چی میخوان؟ اصل زیربنایی طراحی احساسی، درک نحوه ارتباط شما در سطح شخصی با کاربرهاتونه. این اصل، اصل زیربنایی سایتهای موفق امروز به شمار میاد.

  • راهنمایی و تکنیکهای کشف ارتباط احساسی در سایت

1- یک نقشه سفر درست کنید (و ازش استفاده کنید)
کل راهی رو که مشتریهاتون از نقطه شروع تا پایان روی سایت شما طی میکنن رو یه سفر در نظر بگیرید و نقاطی رو که از نظر احساسی بالا یا پایین هستن علامت گذاری کنید.
حالا نقشه سفرتونو تحلیل کنید. اگه جایی منطقه احساسات منفیه، میتونیم درستش کنیم و احتمالا با بکارگیری زبون محاوره ای تر یا ایجاد تصاویر خلاقانه، به کاربر حس مثبت بیشتری بدیم.
مثلا وقتی کاربر میخواد هزینه چیزی رو بپردازه باید کاری کنید که حس بهتری نسبت به صندوق پرداخت داشته باشه. مثلا به جای کلمه خشک و خالی "پرداخت" میتونید از عبارتها و جملاتی بکار ببرید که حس همدلی بیشتری رو الفا کنه "بیایید مرحله مزاحم پرداخت رو بندازیم برای بعد و از یه قسمت جالبتر شروع کنیم. شاید فکر کنید این ترفندها دیگه قدیمی شده، اما آدما خیلی سادند و براحتی با یه تلنگر احساسی میشن. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذف یا کاهش نقاط ضعیف در سفر کاربر، ادامه مقاله رو بخونید.
2- ببینید مخاطبتون دوست داره چه حسی داشته باشه
سایت یه سالن زیبایی رو تصور کنید. از نظر یه آدم بازاری، سایت باید کاری کنه که کاربرها بتونن قیمتها رو ببینن و وقت بگیرن. قبلنا همه اینها وظیفه توسعه دهنده بوده. از نظر حسی، بیشتر کاربرها (به خصوص خانومها) دوست دارن سایت زیبا باشه و استرس رو برطرف کنه. کاربرها دوست ندارن پستهای وبلاگ بالای 18 سال کلیک بگیرن.
یه طراحی زیبا کاربر رو به راحتی فرا میخونه و به نیاز کاربر برای زیبایی پاسخ میده و کاری میکنه که کاربر فقط با چند کلیک به هدفش برسه و بگه... چقدر راحت بود! حسی رو پیدا کنید که به نیازهای اصلی کاربر تأکید داشته باشه و بتونه صرف نظر از سلیقه های شخصی، طراحیتونو انجام بدید.

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com

طراحی براساس احساسات

دریافت

  • علی بالوی پور
  • ۰
  • ۰
طراحی سایت و سئو
طراحی وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

خواندن اطلاعات بیشتر
درباره ما

تیم این مجموعه از اعضای شرکت دارکوب می باشند که از آن مجموعه جدا شده اند و شرکتی جدید با سبکی نو را آغاز نموده اند. 
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های زیر مراجعه نمایید.


دپارتمان طراحی سایت دارکوب سایت اصلی برند دارکوب

طراحی سایت

روش طراحی وب سایت در این مجموعه فقط با قالب اختصاصی می باشد که توسط این تیم از پایه طراحی می گردد. پس از طراحی قالب سایت توسط گرافیست وب سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس، دروپال و سایر سیستم ها طراحی می گردد. کارن از قالب آماده استفاده نمی نماید و کلیه قالب های سایت های خود را از پایه طراحی می نماید.

سئو و بهینه سازی وب سایت

کارن با توجه به تجربه ای که در شرکت دارکوب به دست آورده است کلیه امور سئو و بهینه سازی سایت را با توجه به تجربیات گذشته خود بدون نقص انجام خواهد داد
سورس:طراحی سایت کارن karensitedesign.com
  • علی بالوی پور
  • ۰
  • ۰

خلاصه ای کوتاه از تاریخچه طراحی سایت واکنشگرا
طی چند سال اخیر، تعداد کاربرهای دستگاه های تلفن همراه و تعداد خود گوشی ها خیلی بیشتر شده. در نتیجه ارائه یه تجربه کاربری بی نظیر و باکیفیت برای کامپیوترهای رومیزی، تبلت و موبایل مهمتر از همیشه شده. طراحی سایت واکنشگرا یا RWD بی شک یکی از بهترین روشهای حل این مشکل چند دستگاهی بودنه.
طبق تعریف ویکی پدیا، طراحی سایت واکنشگرا یا RWD (حروف اختصاری برای Responsive Web Design) روشیه که طراح سایت برای فراهم کردن شرایط تجربه مشاهده مناسب سایت (یعنی وقتی که بتونیم سایت رو بدون نیاز به تغییر اندازه و زوم کردن براحتی بخونیم و اسکرول کنیم) در دستگاههای مختلف (از مانیتورهای کامپیوترهای رومیزی تا موبایل و تبلت) بکار میگیره. اگه میخواهید بدونید چرا این مدل طراحی انقدر اهمیت پیدا کرده، بد نیست یه نگاهی به تاریخچه پشتش بندازیم.

  • طراحی با عرض ثابت

تا همین چند سال پیش، سایتها منحصرا برای مطابقت با صفحه نمایشهای کامپیوترهای رومیزی طراحی شده بودند، چون اکثریت کاربرهای اینترنت روی کامپیوترهاشون وبگردی میکردن. اغلب ماینتورها 800 در 1024 پیکسل بودند و برای همین سایتها هم طوری طراحی میشدند که منطبق با این اندازه ها باشند. اما کم کم اندازه های دیگه ای هم به بازار اومدند و طراح های سایت میخواستند سایتهاشون دقیقا همونطوری که روی کامپیوتر دیده میشه روی اینها هم نمایش داده بشه.
برای حل مشکل پهنای ثابت گذشته، از سایتهای واکنشگرا استفاده شد. شاید تعجب کنید اگه بگم هنوز هم استفاده از سایتهای با عرض ثابت متداوله. اواخر سال 1388 عبارتهایی مثل طراحی سیال و قالب مایع بوجود اومدن که یه جورایی نسخه های اولیه طراحی های واکنشگرا بودند.

  • انقلاب موبایل

اواسط دهه هشتاد شمسی، گوشیهای موبایل توانایی دسترسی به اینترنت پیدا کردند اما فقط میتونستند داده های متنی ساده نمایش بدند، تا دهه نود که دیگه گوشی های هوشمند محبوبیت گرفتند و مرورگرهای موبایلی شروع به نمایش "واقعی" سایتهایی کردند که از جاوااسکریپت و CSS2 استفاده میکردند.
برای اولین بار دستگاه های موبایل میتونستن سایتها رو دقیقا همونطوری نمایش بدن که کامیپوترها نمایش میدادند. اما هنوز هم یه مشکلی بود: برای کاربرها خیلی قابل جهتیابی نبودند. کاربرهای موبایل باید کلی زوم میکردند و روی صفحه نمایش کلیک میکردند و از اون طرف هم سرعت بارگذاری پایین صفحات رو تحمل میکردند. به خصوص وقتی گوشی هوشمند روی سرعت 3G میخواست باز بشه.

  • پدرخوانده ی سایتهای واکنشگرا: اتان مارکوت

طراح ها و کدنویس های سایت شاید اسم اتان مارکوت رو شنیده باشند. این مرد عبارت "طراحی سایت واکنشگرا" رو روی یه صفحه روی یک فهرست جدا نوشت و روی کاغذش توضیح داد که تنها راه پیشرفت اینه که با یک طراحی سایت روون و انعطافپذیر به این تغییرات واکنش بدیم.
طراحی سایت واکنشگرا ترکیبی از سه مفهومه: پهنای انعطاف پذیر، تصاویر انعطاف پذیر و تحقیق رسانه. این سه مفهوم به خودی خود جدید و انقلابی بودند. اما وقتی مارکوت راهی برای ترکیب و استفاده از این عناصر در کنار هم پیدا کرد، طراحی سایت واکنشگرا متولد شد.

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com

تاریخچه طراحی سایت ریسپانسیو (واکنشگرا)

  • علی بالوی پور