طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد نویسی های client side خود در موارد ساده تر از javascript و در موارد پیچیده تر از کتابخانه های jquery و mootools استفاده می نماید. این شرکت در وب سایت های طراحی شده خود اقدام به ایجاد فلش با توجه به جنبه بصری آن می نماید ولی در اجرای قسمت های مختلف سایت به صورت فلش با توجه به معایب آن اصراری ندارد. گروه طراحی دارکوب هاست را به صورت رایگان برای سال اول برای کلیه پکیج های طراحی سایت خود ارائه می نماید که این هاستینگ ها از قویترین سرورهای موجود ارائه می شوند.
http://sitedesign.joomir.com

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محققان بسیاری در زمینه گرایش جوانان به استفاده از فضای مجازی و اینترنت تحقیقات عمده به عمل آورده اند اما به تازه گی متخصصان اعصاب و روان پژوهشکده کانادایی، تحقیق جامعی در خصوص میزان اعتیاد و شدت وابستگی به فضای مجازی در دانش آموزان را آغاز کرده اند. پژوهشگران تعداد ۲۵۴ دانشجوی تازه وارد دانشگاه مک مستر (McMaster University) را مورد تحقیق و آزمایش دوگانه  IAT (تست شدت اعتیاد به اینترنت)  قرارداده اند.


طی این تحقیقات از بین ۲۵۴ دانشجوی این دانشگاه، شاخص های اعتیاد حاد به اینترنت در ۳۳ دانشجو به صورت واضح تشخیص داده شد. در بررسی دوم، از میان دانشجویان این دانشگاه ۱۰۷ نفر علائم بحرانی اعتیاد به اینترنت را دارا بودند. این تحقیقات بر روی دانشجویان در سطح بالاتری نیز انجام شده است که طی آن علائم بیماری هایی نظیر افسردگی، اضطراب و تنش های عصبی مورد آزمایش قرار گرفته است. میزان بحران روحی در افراد مبتلا به اعتیاد فضای مجازی و اینترنت به نسبت دیگر دانشجویان در سطح بالاتری قرار دارد.


در این تحقیق همچنین پژوهشگران ثابت کرده اند که ارتباط بسیار نزدیکی میان استفاده بی رویه از اینترنت و بحران های روحی وجود دارد که برای اثبات و تعمیم این مساله نیاز به انجام تحقیقات منسجم و گسترده تری بر روی اقشار مختلف جامعه می باشد. به گفته مدیر تیم تحقیقاتی دانشگاه مک مستر؛ ون امرینگن (Van Ameringen) هیچگونه درمان شیمیایی برای این نوع از اعتیاد در حال حاضر وجود ندارد و تنها راه درمان از عوارض این نوع بیماری نظیر افسردگی، اضطراب و تنش های عصبی جلوگیری از سو مصرف اینترنت و فضای مجازیست.


باکاهش یافتن سن استفاده از گوشی های هوشمند بحران های استفاده بی رویه از این پدیده دهه اخیر نیز افزایش یافته است. با کنترل استفاده از فضای مجازی به آسانی می توان از این گونه پیامدها جلوگیری کرد.

سورس:سایت خبری روزگشت roozgasht.com

اعتیاد به اینترنت یکی از جدی ترین مسائل روز دنیا است


  • علی بالوی پور
  • ۰
  • ۰

1- رنگ گوشت باید رنگ طبیعی گوشت دام و به رنگ قرمز روشن بوده و نباید تیره باشد. تغییر رنگ قرمز به سبز، قهوه ای ، خاکستری و سیاهی دال بر فساد گوشت است.


2- سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و لایه لزج و چسبناک روی گوشت دال بر فساد گوشت است و همچنین گوشت نباید خشک و چروکیده باشد گوشت باید سفت و قوام خود را داشته باشد. (گوشت دام های مسن و ماده به اصطلاح (دیرپخت) بوده و سفت تر از گوشت دام های جوان و نر می باشد)


3- هیچ گونه بوی غیر طبیعی ترشیدگی یا بوی تعفن یا بو دار نباید از آن به مشام برسد و وجود بوی غیر طبیعی در محل اتصال گوشت به استخوان نشانه فساد عمقی است.


4- گوشت باید کاملا تمیز، عاری از خون مردگی، ضربه، قارچ زدگی و کبودی باشد ذرات خارجی مشکوک در آن دیده نشود.


5- گوشت موجود در فروشگاه باید متناسب با ظرفیت یخچالهای موجود باشد.و باید کاملا بهداشتی تهیه شده و ممهور به مهر بهداشتی دامپزشکی بوده و از کشتارگاههای مورد تایید دامپزشکی تهیه شود و از خرید گوشت قرمز بدون مهر و برچسب دامپزشکی به جد خودداری نمائید.


6- گوشت نباید در خارج از مغازه آویزان شود و گوشت موجود در یخچال متناسب با ظرفیت یخچال باشد و یخچال باید کاملا تمیز و در برودت مناسب تنظیم گردد و در کنار گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، تخم مرغ کله پاچه تمیز نشده نگهداری نگردد.


عمر ماندگاری گوشت گوساله و گاو لاشه ای تازه در برودت یخچال 5 روز و در صورت منجمد بسه بندی شده 12 ماه (گوشت گوسفند تازه 3 روز ومنجمد بسته بندی 9ماه) می باشد.شرایط نگهداری گوشت قرمز تازه در یخچال صفر تا چهار درجه وگوشت منجمد در فریزرهای با برودت 18- تا 25- درجه سانتی گراد می باشد.


7- نگهداری ، فروش و مصرف هرگونه ضمایم غیر خوراکی دامی مانند پستان ، دنبلان ، غدد لنفاوی ممنوع است.

سورس:گوسفند زنده goosfandzende.com

ویژگی های ظاهری گوشت قرمز سالم

  • علی بالوی پور
  • ۰
  • ۰

دوره های میانجی

دوره های عمومی آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویانی طراحی شده است که می بایست به فراگیری مهارت های عمومی زبان بپردازند.در طی این دوره زبان آموز می تواند ضعف های مرتبط به یک مهارت خاص را با سپری کردن این دوره برطرف سازد.

در برخی موارد مشاهده می شود که داوطلب با طی یک سطح، هنوز در یک یا چند مهارت خاص (مثلاً مهارت های گفتاری یا شنیداری)، موفق به کسب استاندارد مورد نظر نشده است؛ در چنین مواقع، از سویی تکرار دوره برای داوطلب و گروه آموزشی چندان مطلوب نیست و از سوی دیگر روند آموزش دستخوش فرسایش های طولانی مدت می شود. برای غلبه بر این مانع، موسسه ارس، دوره های میانجی(Intruding Courses) را طراحی کرده است که زبان آموز با بهره گیری از آن می تواند به تقویت هر یک از مهارت های اصلی Writing/ Reading / Listening / Speaking و مهارتهای فرعی Culture / Pronunciation / Vocabulary / Grammar بپردازد.

سورس:آموزشگاه زبان انگلیسی ارس arasedu.com

دوره های میانجی

Logo

  • علی بالوی پور
  • ۰
  • ۰

این بیمه نامه بر اساس قانون بیمه مصوب اردیبهشت ماه سال 1316 و سایر قوانین و مقررات مرتبط و پیشنهاد کتبی بیمه گذار (که جز لاینفک این بیمه نامه می باشد) تنظیم گردیده و مورد توافق طرفین می باشد. 

 موضوع بیمه:

عبارت است از بیمه مسئولیت کیفیت خدمات کاشت مو بیمه گذار، بدین معنی که چنانچه بیمه گذار در نتیجه عیب و نقص کیفی محصولات مورد کاشت و خدمات انجام شده در قبال عدم رشد (80%) هشتاد درصد از موهای کاشته شده در تیپهای یک تا شش در طول مدت حداکثر یکسال خسارت وارد آید. بیمه گر، پس از احراز مسئولیت بیمه گذار تا حدود تعهدات مندرج در قرارداد و با توجه به موارد ذکر شده در ضمانتنامه بیمه گذار نسبت به پرداخت اقدام می نماید.

مدت بیمه نامه:

مدت این بیمه نامه یکسال شمسی است و اعتبار تعهدات این قرارداد از گواهی بیمه و تاریخ عمل مندرج در پرونده بالینی بیمار به مدت یکسال می باشد.

سورس:کلینیک کاشت مو رویان مو royanmoo.com

شرایط عمومی بیمه نامه کاشت مو

  • علی بالوی پور
  • ۰
  • ۰

گروه حرفه ای تابلونامی با هدف جلب رضایت مشتری میکوشد تا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات خود را در بخش های زیر خدمت هموطنان عزیز ارائه کند:

* ارائه کننده کلیه خدمات طراحی و ساخت کلیه سازه های نمای ساختمان و نمایشگاهی

* کلیه تابلوهای تبلیغاتی

* کلیه تابلوهای برجسته(کامپوزیت،چلنیوم،پلکسی)

* کلیه تابلوهای لایت باکس(برجسته،کریستالی،نمایشگاهی)

* کلیه تابلوهای فلکسی(چاپ فلکسی فلکسی SMD،فلکسی قاب عکس)

* طراحی سه بعدی

* ترموود

* و....

تابلونامی همیشه از بهترین و جدیدترین متدهای روز به همراه کادری مجرب برای ارائه کلیه خدمات خود استفاده میکند.

سورس:تابلوسازی تابلونامی tablonami.com

خدمات تابلوسازی تابلو نامی

  • علی بالوی پور