طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد نویسی های client side خود در موارد ساده تر از javascript و در موارد پیچیده تر از کتابخانه های jquery و mootools استفاده می نماید. این شرکت در وب سایت های طراحی شده خود اقدام به ایجاد فلش با توجه به جنبه بصری آن می نماید ولی در اجرای قسمت های مختلف سایت به صورت فلش با توجه به معایب آن اصراری ندارد. گروه طراحی دارکوب هاست را به صورت رایگان برای سال اول برای کلیه پکیج های طراحی سایت خود ارائه می نماید که این هاستینگ ها از قویترین سرورهای موجود ارائه می شوند.
http://sitedesign.joomir.com

  • ۰
  • ۰

حتما شنیدید که گوگل اخیرا تغییر نسبتا بزرگی به الگوریتمش داده تا بتونه نتایج جستجو رو برای گوشی های موبایل هم ارائه بده. در همین رابطه ما چند تا تماس داشتیم که میخواستن این تغییرات رو براشون توضیح بدیم، برای همین دیدم بد نیست یه مقاله در این مورد بنویسیم.
گوگل میخواد تجربه کاربریشو بهبود ببخشه تا کسایی که از طریق گوشیهاشون سرچ میکنن هم تجربه خوبی داشته باشن. احتمالا برای شما هم پیش اومده که با گوشیتون چیزی رو سرچ کرده باشید و هر لینکی رو که باز میکنید، میبینید غیر قابل خوندنه.
گوگل اینجور سایتها رو جریمه میکنه یا به عبارت دیگه اینجور سایتها باید خودشونو برای استفاده موبایل بهینه کنن.
پس شفاف بگم، رتبه سایت شما تحت این شرایطی که در زیر براتون تشریح میکنم، کاهش خواهد یافت:
اگه کاربری روی موبایلش چیزی رو تو گوگل سرچ کنه، و سایت شما برای دستگاههای تلفن همراه بهینه نشده باشه،
اگه کاربری روی تبلت یا کامپیوتر شخصیش چیزی رو تو گوگل سرچ کنه، سایت غیرسازگار با موبایل شما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.
اما معلوم نیست چقدر روی رتبه سایتتون اثر میذاره، گوگل چیزی نگفته، فقط گفته تحت این شرایط اثر قابل توجهی تو نتایح جستجو خواهد داشت. نکته دیگه ای که باید بهش توجه کنید اینه که معمولا گوگل اینجور تغییرات رو تدریجا اعمال میکنه (و یکباره برای همه بوجود نمیاد) و شاید تا یه مدت فکر کنید هیچ چیزی عوض نشده.

  • از کجا بدونم سایتم سازگار با موبایل هست؟

اگه سایتتونو با روشهای طراحی واکنشگرا ساخته باشید یا اگه یه نسخه مخصوص موبایل برای سایتتون دارید، یعنی بالای منحنی قرار گرفتید. میتونید تو مقالات قبلی دارکوب، مطالب بیشتری در مورد بهینه سازی سایت برای دستگاه های تلفن همراه بخونید.
برای اینکه ببینید سایتتون برای جستجوهای موبایلی رتبه ای میگیره یا نه، آدرس سایتتونو تو این صفحه وارد کنید. 
اگه دیدید سایتتون سازگار با موبایل نیست، ما میتونیم برای سازگار کردنش بهتون کمک کنیم.
ما برای این شرایط چند تا گزینه پیش روی مشتریهامون قرار میدیم و خوشحال میشیم بیشتر با شما دربارش صحبت کنیم.

سورس:

سایتهای سازگار با موبایل

نظرات (۱)

  • تقویم سررسید 96
  • علی بالوی پور partchap partlist
    dar zemn
    LIKE!!!!!! be :سایتهای سازگار با موبایل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی