طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد نویسی های client side خود در موارد ساده تر از javascript و در موارد پیچیده تر از کتابخانه های jquery و mootools استفاده می نماید. این شرکت در وب سایت های طراحی شده خود اقدام به ایجاد فلش با توجه به جنبه بصری آن می نماید ولی در اجرای قسمت های مختلف سایت به صورت فلش با توجه به معایب آن اصراری ندارد. گروه طراحی دارکوب هاست را به صورت رایگان برای سال اول برای کلیه پکیج های طراحی سایت خود ارائه می نماید که این هاستینگ ها از قویترین سرورهای موجود ارائه می شوند.
http://sitedesign.joomir.com

  • ۰
  • ۰

در اینجا چند نمونه از ریچ اسنیپت ها و اونچه نمایش می دن، ذکر شده:

 Authorship: .1نام نویسنده، تصویر و لینک به مقالاتی که توسط اون ها نوشته شده رو نمایش می ده.

 

2. Local Business: نمایش آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما.

 

3. Events: زمان، عنوان و مکان رویداد شما رو در نتایج جستجو نمایش می ده. استفاده از نشانه گذاری ساختار داده ها با ایونت ها فقط برای رویدادهای آتی در نظر گرفته می شه نه رویدادهای گذشته. لازم به ذکر است که خلاصه ی امکانات برای خلاصه ای از رویداد نام اداری است و برای خلاصه ی وقایع نیست. امکانات دیگه ای مثل تاریخ شروع و پایان، مدت زمان، جزئیات بلیط و موقعیت جغرافیایی است.

 

4. Video search: یک پیش نمایش کوتاه از ویدیو شما رو در نتایج جستجو نشون می ده. این موضوع در مورد محتوای ویدئوی اضافه شده در وب سایت شما اعمال می شه و می تونه برای نشون دادن مدت زمان، مجوز، شرکت تولیدی و یا برای ایجاد ویدئو استفاده بشه.

 

5. :Reviews هم نظرات شخصی و هم کلی و جمع آوری شده با امکانات متفاوت پشتیبانی میشه.

 

6. People: شما ممکن است متوجه شده باشید که گوگل و بینگ در حال حاضر اطلاعات بیشتری از لینکدین رو هنگام جستجو برای شما نشون می دن. چنین نتایج مشابهی برای هر وب سایتی که حاوی مشخصات کارکنان، اعضای تیم و سایر افراد مرتبط با سازمان است، امکان پذیر می باشد. امکانات پشتیبانی شده شامل نام، عنوان، نقش، وابستگی حرفه ای و جزئیات تماس است.

 

7. Businesses & Organizations: امکاناتی مثل نام تجاری، آدرس) مکانی و (URL، شماره تلفن، موقعیت جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی) و لوگو را در دسترس قرار میده.

 

8. Recipes: نشانه گذاری داده های ساختاری برای طرز تهیه ها امکانات زیادی رو پشتیبانی می کنه، اجازه می ده اپراتورهای وب سایت مربوط به آشپزی و مجموعه دستور غذاهای هرچیزی رو مثل نوع ظرف، نظرات راجع به اون و زمان آماده سازی و پخت و پز و همینطور اطلاعات تغذیه ای مانند کالری، چربی و موارد این چنینی رو ارائه بدن. 

 

9. Music: بینگ هیچ اشاره ای به پشتیبانی از موسیقی نمی کنه، اما گوگل برای نشان دادن اطلاعات ساختاری مرتبط به آهنگ ها و آلبوم های موسیقی برنامه ریزی می کنه. این روش می تونه شامل لینک های پیش نمایش از آهنگ ها و لینک مستقیم به خرید تک آهنگ ها و یا آلبوم کامل باشه.

 

با اضافه کردن rich snippets به وب سایتتون، شما به موتورهای جستجو کمک می کنید تا نتایج مربوط به سایتتون رو برجسته کنن تا بیشتر توی دید بازدیدکنندگان باشه. هنگام مشاهده نتایج جستجو، بازدید کننده فورا می تونه سایت شما رو بین انبوهی از نتایج ببینه.

اضافه کردن کد snippet  richبه وب سایت شما باعث افزایش ترافیک و کاهش نرخ پرش میشه چرا که  بازدیدکنندگان علت اومدن به سایتتون رو میدونن و با آگاهی نسبی از محتوای اون وارد سایت میشن. این یک راه عالی برای متفاوت بودن در نتایج جستجو و افزایش ترافیک به وب سایت شما است.

 

چگونه rich snippetها را به محتوای خود اضافه کنید؟

نشانه گذاری داده های ساختاری لازم نیست به هر کدوم از محتوا اضافه بشه، هرچند که داشتن علائم در محتواهای بیشتر به موتورهای جستجو کمک می کنن تا بهترین نتیجه رو ارائه بدن. همچنین لازم به ذکر است که شما فقط باید محتوای قابل مشاهده رو علامت گذاری کنید؛ موارد موجود در صفحات پنهان نیازی به نشانی گذاری نداره. 

 

نشانه گذاری ساختار داده از سه عنصر اصلی تشکیل میشه:

• :itemscope که مشخص می کنه که HTML موجود در بلوک  <div>در مورد یک آیتم خاص است،

• :itemtype که به طور دقیق نوع آیتم رو نشون می ده، 

 

•itemprop: که امکانات خاصی مانند نام، آدرس URL، نظرات و غیره رو نمایش میده.

 

خصوصیات موجود براساس نوع محتوا متفاوت است و تعداد زیادی از این امکانات می تونه برای هرکسی که از نشانه گذاری ساختار داده استفاده میکنه، تهدید آمیز باشه. خوشبختانه، برای هر کسی که با یک سایت مبتنی بر وردپرس کار می کنه، پلاگین های متعددی در دسترس هستن تا کارها کمی ساده تر بشن. همچنین می تونید پلاگین هایی برای سیستم های بزرگ تجارت الکترونیک پیدا کنید، اما اگه شما از یک سیستم CMS سفارشی یا سیستم تجارت الکترونیک استفاده کنید، باید توسعه دهنده وب خود رو در راه اندازی یک روش آسان برای شروع استفاده از نشانه گذاری ساختار داده مورد نیاز قرار بدید.

 برای اطلاع بیشتر نقش ستاره ها در نتایج جستجو های گوگل را ببینید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی