طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد نویسی های client side خود در موارد ساده تر از javascript و در موارد پیچیده تر از کتابخانه های jquery و mootools استفاده می نماید. این شرکت در وب سایت های طراحی شده خود اقدام به ایجاد فلش با توجه به جنبه بصری آن می نماید ولی در اجرای قسمت های مختلف سایت به صورت فلش با توجه به معایب آن اصراری ندارد. گروه طراحی دارکوب هاست را به صورت رایگان برای سال اول برای کلیه پکیج های طراحی سایت خود ارائه می نماید که این هاستینگ ها از قویترین سرورهای موجود ارائه می شوند.
http://sitedesign.joomir.com

  • ۱
  • ۰

یکی از انواع سایت های خبری، طراحی سایت برای شخصیتها ست. امروزه افراد نامی و مشهور اصولاً از طریق شبکه های اجتماعی مثل  Instagram، Facebook ،  Telegramو Twitter با مخاطبان و دوستدارانشون ارتباط برقرار می کنن اما یکسری از همین افراد در کنار حضور داشتن در این شبکه های اجتماعی به طراحی سایت شخصی هم احساس نیاز می کنن. البته که طراحی سایت شخصی ویژگی هایی رو در اختیار افراد قرار میده که شاید در هیچ کدوم از شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشه مثل انتشار طبقه بندی شده آثار، سخنرانی ها، مقالات و … به شکل دسته بندی و طبقه بندی شده فقط از طریق یک وب سایت قابل دسترسیه.

طراحی این نوع سایت ها برای افرادی مثل پزشکان، وکلا، مهندسان، هنرمندان و یا کلیه افرادی که در حوزه کاریشون تخصص ویژه ای دارن اصولاً انجام میشه. از امکانات موجود در این نوع طراحی میشه به امکان معرفی شخص و تخصص ، معرفی آثار و مقالات علمی و هنری ، دستاورد ها ، فعالیت های اجتماعی ، مشاوره های عمومی و موردی ، گالری تصاویر و … اشاره کرد. علاوه بر موارد بالا امکانات بیشتری را می توان با توجه به زمینه فعالیت فرد برای افزایش پویایی وب سایت در نظر گرفت که برای هر گونه مشاوره می توانید با شماره تلفن های شرکت دارکوب تماس حاصل کنید.

 

 

 

نکاتی که باید در طراحی سایت برای شخصیت ها در نظر گرفت

 

 

1- طراحی قالب خبری

طراحی سایت خبری جزو ساده ترین ها در مقوله طراحی وب سایت است ، این نوع قالب ها به نسبت دیگر وب سایت ها شلوغ تر هستن و مطالب بیشتری رو در خودشون جا میدن. سایت های خبری معمولا به صورت سه ستون و یا چهار ستون طراحی می شوند تا بیشترین مطالب را در آن واحد به کاربر ارائه کنند.

 

2- طراحی سایت به صورت واکنش گرا یا Responsive

این نوع از طراحی برای سازگار سازی وب سایت با موبایل یا تبلت استفاده میشه ، این موضوع هم به رتبه سایت شما در موتور های جستجو از جمله گوگل کمک می کنه هم به اینکه کاربران موبایلی خودتون رو از دست ندید. در کل بهتره که هر نوع وب سایتی دارید به صورت ریسپانسیو طراحی بشه.

 

3- صفحه آغازین

برای اینکه کاربر متوجه بشه که به چه سایتی وارد شده باید در صفحه اول وب سایت ، یک توضیح و معرفی نامه برای شخصیت مورد نظر نوشته شده باشه. برای شخصیت های خیلی معروف مثل رییس جمهور یا یک هنرمند توضیح کوتاه و مختصر کافیه اما برای یک شخصیت نوپا بیوگرافی بیشتری لازمه.

 

4- بخش اخبار

در این بخش باید اخباری از فعالیت های شخصی یا در رابطه با حیطه کاری شخصیت مورد نظر نوشته بشه.

 

5- بخش وبلاگ

این بخش برای نمایش آثار، تالیفات، سخنرانی ها و … استفاده میشه. اگر شخصیت مورد نظر یک سیاستمدار باشه، بیانیه های سیاسی اش و اگر شاعر یا نویسنده باشه، مجموعه اشعار یا داستان های کوتاه و کتابهاشون می تونه در این بخش گنجونده بشه.

 

6- بخش تصاویر

در بخش تصاویر یا گالری می تونیم بخشی از آثار مربوطه یا عکس هایی که تخصص و زمینه کاری شخص را نشون میده به صورت اسلاید یا هر شکل دیگه ای قرار بدیم.

 

7- بخش ویدئو

این بخش هم مثل بخش تصاویر امکان قرار دادن ویدئو ها از جمله ویدئو های سخنرانی ها یا تیزرها و موزیک ویدئو های مربوطه رو می تونیم قرار بدیم.

 

8- بخش صوتی

می تونیم موزیک در این قسمت داشته باشیم یا فایل های صوتی مرتبط با حیطه کاری مثل سخنرانی ها و …

سورس:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir

طراحی سایت برای شخصیت ها

نظرات (۱)

  • طراحی سایت ارزان
  • از مهم ترین عوامل سرعت و امنیت سایت ها میتوان به هاست آن اشاره کرد.هاست یک فضای ذخیره سازی آنلاین در بستر وب می باشد که اطلاعات سایت شما در آن ذخیره خواهد شد.در حال حاضر یکی از بهترین تکنولوژی های هاست برای میزبانی سایت ها هاست های ابری می باشد.هاست های ابری درای آپ تایم ۱۰۰٪ می باشند،به این معنی که قطعی در این نوع هاست ها وجود ندارد و سایت ما همیشه در دسترس خواهد بود.همیار سایت با ارائه بهترین هاست های ابری به مشتریان خود تضمین امنیت و حداکثر سرعت و بالا بودن همیشگی سایت ها را می دهد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی