طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و هاست دارکوب

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید. برنامه نویسی php این شرکت بر پایه مدل mvc می باشد که در اکثر پروژه های خود از جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید. طراحی وب دارکوب در کد نویسی های client side خود در موارد ساده تر از javascript و در موارد پیچیده تر از کتابخانه های jquery و mootools استفاده می نماید. این شرکت در وب سایت های طراحی شده خود اقدام به ایجاد فلش با توجه به جنبه بصری آن می نماید ولی در اجرای قسمت های مختلف سایت به صورت فلش با توجه به معایب آن اصراری ندارد. گروه طراحی دارکوب هاست را به صورت رایگان برای سال اول برای کلیه پکیج های طراحی سایت خود ارائه می نماید که این هاستینگ ها از قویترین سرورهای موجود ارائه می شوند.
http://sitedesign.joomir.com

  • ۰
  • ۰

سئو: عنوان، توصیفات متا و آلت تگ

عنوان: عنوان صفحه وب باید بتونه محتوا اون صفحه رو به طور دقیق توصیف کنه. این مسئله هم از نظر تجربه کاربری (حس کاربر در هنگام کار با صفحه) اهمیت داره و هم از نظر بهینه سازی موتور جستجو (سئو).
توصیفات متا: با اینکه نوشتن تگ های توصیفات متا اجباری نیست، اما اگه میخواهید از صفحه نتایج گوگل کلیک بگیرید باید حتما بنویسیدشون.
آلت تگ: آلت تگها برای برچسب زدن به عکسهای صفحه استفاده میشن تا اگه عکس لود نشد، کاربر بدونه این عکس در مورد چیه، ابزارهای خواندن صفحه نمایشگر هم آلت تگ تصاویر رو میخونن و در نتیجه کاربرهای نابینایی که از این ابزار کمک میگیرند میتونن به محتوای تصویر پی ببرند. علاوه بر این در جستجوی تصاویر، موتور جستجو با توجه به این برچسب ها تصاویر رو ارائه میکنه.

خوانایی محتوای سایت

محتوای سایتتونو با دقت بخونید تا اشتباه تایپی و غلط املایی نداشته باشه.

ریدایرکت 301

ریدایرکت 301 به این معنیه که محتوای اون صفحه بطور دائمی حذف شده و وقتی کاربر آدرس اون صفحه رو وارد کنه، صفحه به طور خودکار به صفحه دیگه ای منتقل میشه. ریدایرکت 301 به موتورهای جستجو میگه که دیگه این صفحه وجود نداره و همیشه به یک صفحه دیگه منتقل میشه.

بررسی عملکرد

باید همه سایتتونو بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه جوانب سایت نظر عملکرد مناسبی داشته باشند.

بررسی واکنشگرا بودن وب سایت و نحوه نمایش اون در مرورگرهای مختلف

سایتتون باید عالی پیکسل بندی شده باشه. حتما بررسی کنید که سایت با همه مرورگرها و همه دستگاه ها سازگار باشه.

صفحه 404

اگه بازدیدکننده های وبسایت به آخر URL چیزی اضافه کنند یا آدرس رو اشتباه وارد کنند، با صفحه 404 مواجه میشن. برای اینکه مسیریابی وب سایت راحتتر بشه باید یه صفحه 404 درست کنید که کاربر مدت طولانی تری روی سایت بمونه و با دیدن این صفحه از سایت خارج نشه.

فاویکن

اگه فاویکن داشته باشید، وقتی کاربر چند تا تب روی مرورگرش باز کرده باشه، میتونه بلافاصله با دیدن فاویکن، وبسایت شما رو بشناسه و بازش کنه. علاوه براین به وبسایتتون ظاهر حرفه ای میده و به صفحات مختلف وبسایتتون اتحاد میبخشه.

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com

بررسی نکاتی برای راه اندازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی